Kuken i helvetes jävla fan....

Om detta e värt att läsa? ja tror inte de.. men ja behöver få ur mig massor nu..
Varför skulle de hända mig? .. igen?... första gången va ju jävligt onödig..
Men denna gången? palla!!! jävla rådjur som hoppar upp mitt framför bilen och jag med en snabb reflex svänger mot vänster körfält och får ställ sedan snabbt tillbaka för att inte hamna i vänster dike. Då ställer sig bilen på breställ och bara drar ner i höger dike och voltar ett varv och sedan lägger sig på taket....allt gick så fort.... :( fan asså..
Känner mig så jävla misslyckad..
Tack för hjälpen ni som stanna.. va jätte snällt att ni hjälpte mig!

Angelica o Mamma har ställt upp så mkt på mig efter detta.. tack så mycket! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0